NAŠE USLUGE

Fizikalne tehnike

Game ready

Game ready je jedinstveni medicinski uređaj koji pruža idealnu terapijsku kombinaciju krioterapije i pneumatske kompresije.

Koristi se za liječenje akutnih ozljeda mekog tkiva i u sportu za regeneraciju nakon treninga ili utakmice.
Hlađenje pomaže smanjiti bol i usporava protok krvi u dubljim tkivima gdje mogu biti prisutna krvarenja, a kompresija pomaže kod kontrole tekućine i ograničavanja boli na ozljeđenom mjestu.

Prednosti

• učinkovitiji od statičke kompresije
• oponaša prirodne mišićne kontrakcije „pumpajući“ edem van iz ozljeđenog tkiva i potiče ubrzani proces oporavka
• stimulira cijeljenje tkiva
• povečava dotok krvi i kisika do mjesta ozljede
• optimizira limfnu drenažu
• smanjuluje potrebu za uzimanjem oralnih analgetika
• ne postoji mogućnost smrrzotine
• omogučava brz oporavak

Elektrostimulacija

Elektrostimulacija je fizikalna procedura kojom pomoću električnih podražaja izazivamo mišićnu kontrakciju. Provodi se sa svrhom stimulacije reaktivnosti mišića, mišićnoga tonusa, razvoja mišićne snage i hipertrofije mišića nakon ozljeda. U novije se vrijeme koristi i za uspješniji oporavak mišića nakon opterećenja.

Magnetoterapija

Ubrzava prirodan proces ozdravljenja i omogućuje prirodan način otpuštanja boli.

Magnetoterapijom povećava se protok krvi u kapilarama, odstranjuje se mliječna kiselina i drugi upalni produkti iz tkiva što smanjuje bol i upalu. Magnetsko polje utječe na veću prokrvljenost tkiva, a time i njegovu bolju opskrbu kisikom i hranjivim tvarima što ubrzava proces cijeljenja. Također, snažno može utjecati na proizvodnju određenih hormona iz endokrinih žlijezda, stimulira i potiče aktivnost enzima i drugih srodnih fizioloških procesa.

Koristi se pri liječenju:

• artritisa, artropatija, spondiloza
• kontraktura
• prijeloma kosti
• mišićnih poremećaja
• kroničnih bolova, boli u fantomskom udu, neuritisa
• arterijske i venska insuficijencije, cerebrovaskularne insuficijencije
• bronhijalne astme
• određenih poremećaja kože
• kroničnog umora

Ultrazvuk

Terapija ultrazvukom se sastoji u primjeni ultrazvučne energije u svrhu liječenja.

Djelovanje ultrazvuka u terapijske svrhe je mehaničko, toplinsko, fizikalno-kemijsko i biološko.

Mehanički učinci nastaju uslijed naizmjeničnog stezanja i širenja medija pri ultrazvučnim vibracijama. Time se postiže mikromasaža, koja je ujedno najvažniji učinak ultrazvuka u liječenju.

Toplinski učinak, koji je najočitiji, nastaje zbog trenja pri pretvorbi mehaničke energije titranja u toplinsku energiju. Ovaj je učinak osobito izražen na mjestima gdje dolazi do refleksije (rasipanja ultrazvuka), a to je granica između mekih tkiva i kosti (hvatišta tetiva, tetivne ovojnice, meniskusi). Tako se povećava propusnost staničnih membrana i prokrvljenost tkiva, što doprinosi bržem cijeljenju.

Fizikalno-kemijski učinak ultrazvučnih valova u tkivima povećava pH međustanične tekućine i propusnost bioloških membrana, što pospješuje oksidacijske procese i apsorpciju kisika.

Koristi se pri liječenju:

• kronične degenerativne bolesti
• entenzitisi, burzitisi, tendovaginitisi, kapsulitisi
• istegnuća ili distorzija mišića
• miogeloze
• uklanjanja celulita
• otekline i usporena cirkulacija
• ozljede ligamenata
• bolno i zakočeno rame
• radijalni i ulnarni epicondilitis

Laser

Laser je odašiljač svjetlosnih elektromagnetskih zračenja kojim provodimo biostimulaciju.

Biostimulacijski učinak lasera na procese cijeljenja ostvaruje se preko aktivacije sinteze DNK. Analgetski učinak lasera posljedica je promjene brzine provodljivosti živaca. Dokazani su i protuupalni učinci lasera, te povoljan učinak lasera na cijeljenje rana i omekšavanje ožiljaka.

Učinci laserskog zračenja donekle su slični učincima fizičke stimulacije kao kod akupunkture i TENS-a.

U fizikalnoj terapiji koriste se laseri male snage, a trajanje terapije ovisi o vrsti bolesti. Najčešće se preporučuje desetak tretmana i to na način da se zakazuju jednom dnevno. Ovisno o stanju i bolesti pacijenata dužinu trajanja terapije propisuje fizijatar pa se ovisno o stanju, pacijenta laserom može tretirati i svaki drugi dan.

Indikacije za primjenu:

• stanja nakon ozljeda budući laser smanjuje bol, a i preporuča se primijeniti što ranije jer usporava progresiju hematoma
• degenerativni reumatizam (artroze)
• upalne zglobne bolesti
• izvanzglobni reumatizam (buritis, fibrositis, tendinitis, entezopatije…)
• bolovi vertebralnih sindroma (vrat, leđa, križa)
• degenerativna reumatska oboljenja kralješnice (spondiloza)
• glavobolje
• sportske povrede
• prijelomi kostiju
• rane koje sporo zarastaju (opekline)
• povrede zglobova, ligamenata, tetiva i mišića